Strona główna

Czy każda firma potrzebuje filmu?

Super User. Opublikowano w Ok

Istnieje bardzo wiele sposobów reklamy wizerunku, produktu czy branży. Ogromną rolę w dzisiejszym świecie odgrywają filmy oraz animacje.

Ruchomy obraz znacznie lepiej trafia do odbiorcy, co przekłada się na większe zyski. Filmy reklamowe mogą trwać od kilku do kilkudziesięciu sekund, a także mieć fabułę. Im materiał reklamowy jest ciekawszy i bardziej złożony, tym jego atrakcyjność dla potencjalnych klientów jest większa. Takie reklamy mogą być ukazywane w telewizji (pomiędzy programami telewizyjnymi), social mediach albo serwisie YouTube Jednak stworzenie tego może okazać się bardzo kosztowne, a bez odpowiedniej wiedzy praktycznie niemożliwe. Na rynku znajduje się wiele firm oferujących tworzenie tego typu reklam, a także szkoleń czy webinariów, dzięki którym można dowiedzieć się w jaki sposób samemu zająć się filmem reklamowy. Należy pamiętać, że im więcej pracy włoży się w tworzenie tego typu spotu, tym lepiej dany produkt czy usługa się sprzeda.
Film korporacyjny to w dużym uproszczeniu film prezentujący potencjał firmy. Tworzony przez profesjonalistów film dla korporacji może nieść wartość nie tylko informacyjno-marketingową, lecz także artystyczną. Jest to doskonały sposób na pokazanie osiągnięć, doświadczenia i zalet firmy, będąc swoistą wizytówką marki oraz na materiał rekrutacyjny, który kierowany będzie do potencjalnych pracowników. Taki film musi wzbudzać ustalone emocje, to jest: zaskakiwać, rozbawiać, a w konsekwencji zmuszać do refleksji i w końcu zmieniać czyjeś przekonania. Mimo wysokich kosztów produkcji, każde przedsiębiorstwo powinno zdecydować się na taki film, ponieważ dzięki niemu wzrośnie prestiż firmy, a informacja o usługach trafi do szerszego grona odbiorców, za sprawą chociażby mediów społecznościowych. Buduje świadomość marki, podkreślając jej profesjonalizm. Istnieje naprawdę wiele firm oferujących stworzenie filmów korporacyjnych od podstaw. Scenariusz można otrzymać nawet w 24 godziny.
W dzisiejszym świecie obraz lepiej trafia do odbiorcy, dlatego reklamy właśnie na nim bazują.